keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Home away from home

Niin ja sehän on jäänyt kertomatta että missä asun. Asun aivan Madridin keskustassa Calle Mayor nimisellä kadulla kolmen kämppiksen kanssa. Kaksi italialaista ja yksi espanjalainen, minun lisäkseni asuttaa tätä hullunkurista kommuunia :) Olen ollut todella tyytyväinen kämppään ja kämppiksiin, joten ei ollenkaan valittamista asumispuolesta (vaikkakin vuokrataso keskustassa kirpaisee). Minun huoneeni on ihan mukavankokoinen yhdenhengen huone; huoneisto on sisäpihalle päin joten kadun melut eivät pääse kantautumaan sisälle. Sitä vastoin ainakin näin lämpimään aikaan naapureiden tekemiset kuuluvat selvästi... Minulle on selvinnyt se että yhdellä naapureista on aivan erottamaton suhde imuriin, hän imuroi takuuvarmasti joka toinen päivä ja pitkään ja hartaudella. Erityisesti la ja su aamut on lemppareita :D

Minun huone (vasemmalla vaatekaappi ja oikealla ikkunat)

Näkymiä ikkunasta
Semmoista tällä kertaa! Niin ja kävin tänään kampaajalle solkottamassa espanjaksi millaiset hiukset haluan, epäilyksistä huolimatta sain suunnilleen mitä halusin ja mikä parasta koko lysti maksoi 11 euroa :)
Huomenna edessä ensimmäinen pilates tunti, katsotaan mitä siitä tulee!

3 kommenttia:

  1. Kivan näkönen huone :) mikä niillä espanjalaisilla on kun ne maalaa seinät ihan karmein värisiksi :D ite oon asunut vihreässä, keltaisessa ja violetissa huoneessa.. Mutta tärkeintähän on sijainti! Me asutaain poikaystävän ja kissan kanssa Argüellesissa, tai nyt se ihsna mies o kyllä roomassa ja itse Sumessa vielä kaksi kuukautta, ääääääää haluun jo takas Madridiin kotiiin. Kävitkö muuten marco aldanyn kampaamossa?

    VastaaPoista
  2. Äläpä muuta sano, kyllä se joku hillitympikin väri riittäisi. Onneksi tosin tykkään vihreästä niin ei tunnu seinät kaatuvan päälle :) Noo kyllä se aikaa menee nopeesti! Kävin jossain tossa kämpän eessä. Suosittelisitko vai marco aldanya?

    VastaaPoista
  3. Hei kävitkin kommentoimassa vaihtoblogiini! Hauska yhteensattuma olen muutamassa Plaza Mayorin lähelle Calle Toledolle :----)

    VastaaPoista